Tuesday, June 12

That's Not My Job

today got up from bed too lazy to start my day to day chores. kung ganyan ako nun tawag sa akin sa bahay tina. dahil tina tamad na naman ako. nakwento ko sa isang kaibigan yan sabi naman niya siya ay tino hahah... tino toyo naman. ano ba yan bagay yata ah heheh... pag ganito nalala ko yung kwento ng mga body-body heheh ano nga ba yun eto siya search ko pa yan ha....

This's a story about four people: Everybody, Somebody, Anybody and Nobody.

There was an important job to be done and Everybody was sure that Somebody would do it. Anybody could have done it but Nobody did it. Somebody got angry about that, because it was Everybody's job. Everybody thought Anybody could do it but Nobody realised that Everybody wouldn't do it.

It ended up that Everybody blamed Somebody when Nobody did what Anybody have done.


by: Author Unknown, Source Unknown

No comments: